KOPI TONGKAT ALI (GUARANA PLUS)


Kopi Tongkat Ali Jantan (Guarana Plus Goji)
HARGA PASARAN : RM55.00 
HARGA DISCOUNT: RM48.00 + Free shipping/delivery Cost
WHATSAPPS: 012-817-7317


Tongkat Ali terkenal kerana ia dikatakan mempunyai kesan penggalak 'hubungan intim' (aphrodisiac). Secara tradisinya penggunaan tongkat ali dipercayai dapat membantu meningkatkan tahap kesihatan. Antaranya termasuk pening kepala, luka-luka, kurap, disentri, bengkak, kelenjar, anti leukemia, antitumor, antiviral, antifidan, insektisidal, antiamebik, antimalaria, dan antiradang.
Guarana kaya dengan guaranin, asid amino, bahan galian, vitamin, karbohidrat, tannin dan theine. Semua ini membantu penyerapan oleh tisu badan dan pengawetan kemudaan. Ia sesuai bagi sesiapa sahaja, tanpa mengira jantina atau umur. Tambahan pula, ia mudah diserap oleh badan manusia dan dengan itu menjadi makanan kesihatan fungsian yang dapat bertindak pantas dan mempunyai kemujaraban yang mengagumkan. Ia mempunyai kesan diuretik dan hipotemia, baik bagi perut dan usus, selain dapat meningkatkan pencernaan, penyerapan nutrien dan keupayaan seks. Ia juga menggalakkan metabolisme organ badan dan memperbaiki tisu organ dalaman.Mencegah arteriosklerosis, menguatkan jantung, berkesan terhadap sakit kepala dan neuralgia.
Buah Goji (Lycium) menurut analisa yang dilakukan oleh “Beijing Nutrition Research Institute”, China: “Gojiberry mengandungi rangkaian anti-oksidan “carotenoids” yang sempurna, menjadikan ia di kalangan makanan yang tertinggi kandungan carotenoids yang pernah diketahui; lebih banyak beta-karotin dari lobak merah/wortel, dan zeaxanthin (menyihatkan mata), dan melebihi 500 kali ganda vitamin C.
Ketiga-tiga herba ini digabungkan dalam Kopi Tongkat Ali Jantan Guarana Plus Goji, ia memberi kebaikan yang optimum buat sesiapa sahaja mengamalkannya. Kopi pra-campuran ini didatangkan dalam bentuk sachet bagi memudahkan anda menikmatinya bila-bila masa sahaja.
Kini banyak kes-kes kopi pra-campur yang mengandungi bahan terlarang. Oleh itu kami nasihatkan anda supaya mendapatkan Kopi Tongkat Ali Jantan Guarana Plus Goji yang disahkan selamat, bersih, halal dan pastinya dikilangkan oleh pengilang yang bertaraf GMP.


Kandungan: 20 paket
CARA PENGGUNAAN KOPI TONGKAT ALI JANTAN
Bancuh 1 paket Kopi bersama 200 ml air panas
Ambil setiap pagi dan petang untuk kecergasan berpanjangan.