KOKO MINDA

Koko Minda
HARGA ASAL: RM72.00
HARGA TERKINI: RM55.00
WHATSAPPS: 012-817-7317
Koko Minda keluaran Sihat Energy Resources adalah minuman enak yang di adun dari campuran koko bermutu tinggi dengan bahan terpilih, di antaranya adalah ekstrak susu kambing, koko, kismis, kurma dan madu.
BERDAFTAR DENGAN SSM (002385234-M)
SE Koko Minda mengandungi vitamin dan garam galian penting terutamanya potassium dan fosforus yang sangat baik dan penting untuk perkembangan otak dan minda, perjalanan darah, anti pelupa dan kecergasan badan.
KEBAIKAN SE KOKO MINDA
-Perkembangan minda
-Pelajar yg hilang daya fokus
-Baik untuk masalah mudah lupa
-Tenaga yang berpanjangan
-Minuman bernutrisi Koko Minda adalah fomulasi istimewa yang berpontensi untuk meningkatkan daya ingatan, konsentrasi minda, peredaran darah serta sebagai ajen antioksida.
-Adakah anda tahu buah koko telah dijumpai di Amazon, South Amerika beribu tahun yang lalu. Sejak itu, koko adalah makanan atau minuman berkhasiat yang telah banyak dinikmati dan disukai oleh semua peringkat umur. Koko mengandungi polyphenois & filavanois yang menjadi agen kuat kepada antioksida.
Mengikut kajian, koko dapat mengurangkan risiko penyakit dalam sistem peredaran & penafasan, meningkatkan kadar kolesterol baik HDL dari LDL, mengurangkan risiko penyakit jantung & penyakit darah tinggi, serta memudahkan tidur malam yang nyenyak.
Jadi tidak hairanlah produk SE Koko Minda menjadi pilihan utama ramai ibu bapa di Malaysia lantaran rasanya yang enak dan khasiat yang terkandung di dalamnya.
Kandungan: 500 gram