Kapsul Tongkat Ali Plus


Kapsul Tongkat Ali Plus (stamina lelaki)
Harga Asal: RM95
Harga Jualan: RM65
Whatsapps: 012-817-7317
Herba Tongkat Ali telah dikenali di seluruh dunia sebagai peningkat testosteron yang efektif. Hormon testosteron diperlukan untuk pertumbuhan dan perkembangan organ reproduksi lelaki. Kadar testosteron yang mencukupi dalam tubuh badan lelaki membantu mengekalkan tahap tenaga yang lebih tinggi, merangsang perasaan gembira, meningkatkan kesuburan dan menambah ghairah seksual.
Sejak sekian lama Tongkat Ali telah digunakan sebagai pembangkit ghairah seksual dan untuk mengubati pelbagai disfungsi seksual. Banyak kajian yang telah dijalankan untuk membuktikan Tongkat Ali mampu meningkatkan upaya seksual dan kejantanan mamalia. Selain itu, penduduk Asia Tenggara juga menggunakan herba ini sebagai ubat anti-malaria, anti-piretik dan afrodisiak.
Ekstrak Tongkat Ali telah terbukti mampu meningkatkan pembinaan otot. Oleh itu Tongkat Ali menjadi komponen penting dalam banyak suplemen untuk tujuan pembesaran otot. Kini, banyak ahli sukan telah mula menggunakan suplemen Tongkat Ali untuk menambah saiz otot dan meningkatkan kekuatan otot, sekaligus memperbaiki pencapaian mereka dalam pelbagai jenis sukan.
"Tiga puluh lelaki sihat berumur di antara 31-52 tahun telah diberikan 2 kapsul Tongkat Ali setiap hari selama 3 minggu. Dilaporkan kualiti aksi mereka di ranjang berjaya ditingkatkan. Mereka mengalami ereksi yang lebih kuat dan dalam beberapa kes mereka dapat bertahan lebih lebih lama. Secara keseluruhan, mereka merasa lebih jantan." - Dr. Ismail Tambi, The Singapore Straits Times, Feb 2003.
"Dalam penelitian awal di Pusat Pemulihan Reproduksi Kuala Lumpur, 30 lelaki yang sudah berkahwin berusia di antara 31-52 tahun menggunakan Tongkat Ali secara rutin selama 3 minggu berturut-turut. Temubual menunjukkan bahwa 48 peratus merasa segar, aktif dan bertenaga manakala 40 peratus merasakan pertambahan ghairah seksual." - Dr. Simon Chua, Departement of Pharmaceutical Sciences, Wayne State University.
"Tongkat Ali mampu merangsang umpanan balik negatif ke hipotalamus dan kelenjar pituitary sehingga tubuh terus menghasilkan testosteron dalam jumlah yang lebih besar." - Dr. James Stoxen, University of Illinois, Chicago.
KELEBIHAN KAPSUL TONGKAT ALI PLUS
-Satu-satunya herba khusus untuk lelaki yang paling lengkap.
-Membentuk dan mencantikkan bentuk otot.
-Meningkatkan tenaga fizikal dan seksual.
-Meningkatkan ghairah seksual.
-Meningkatkan penghasilan testosteron dalam tubuh.
-Membantu menyembuhkan disfungsi seksual lelaki.
-Membantu menyembuhkan ejakulasi pra-matang.
-Membantu penyembuhan impotensi.
-Menambah keyakinan diri.Benar-benar selamat dan tiada risiko!
Kapsul Tongkat Ali Plus keluaran Sihat Energy Resources yang mematuhi piawaian kementerian kesihatan ini mengandungi segala khasiat yang terdapat dalam herba Tongkat Ali. Ia didatangi dalam bentuk kapsul bagi memudahkan anda mendapat kebaikannya tanpa perlu merebus akar kayu seperti kaedah tradisional.
CADANGAN PENGAMBILAN
1 @ 2 kapsul sehari selepas makan.
Kandungan : 30 kapsul/botol
LULUS KKM : MAL16030024T