Sapurasa Delay Gel Man

Sapurasa Delay Gel Man
Harga Asal: RM50
Harga Terkini: RM40
Whatsapps: 012-817-7317
SAPURASA Delay Gel Man merupakan gel tahan lama terbaik untuk anda menyelesaikan masalah ejakulasi pramatang atau pancutan sebelum masanya.
Dengan formulasi berasaskan herba semulajadi tanpa bahan kimia, SAPURASA Delay Gel Man terbukti sebagai pilihan tepat untuk anda mendapatkan hasil menakjubkan.
KELEBIHAN SAPURASA DELAY GEL MAN
-Tahan Lama di ranjang dan anda mempunyai kawalan penuh terhadap isteri anda. Tentu seronok apabila ketika berjimak, anda ibarat pemandu F1 yang cekap dan tidak mudah terbabas. Dengan SAPURASA Delay Gel Man, anda mempunyai kawalan penuh dan dapat memandu pasangan anda hingga ke garisan penamat dengan selamat dan penuh dengan kenikmatan.
-Klimaks Berkali-kali. Isteri sudah pasti capai kenikmatan agung, yang sukar diungkap dengan kata-kata. SAPURASA Delay Gel Man mampu memberikan kenikmatan bersetubuh atau klimaks bukan setakat sekali, tetapi beberapa kali. Dengan erti kata lain, walaupun air mani sudah keluar, tetapi senjata anda masih berfungsi dan masih mampu untuk mendayung sampan memuaskan pasangan anda.
-Air Mani Yang Pekat. Mampu membuatkan pasangan anda mengandung dan membuatkan pasangan menikmati satu pancutan yang amat nikmat. Kandungan SAPURASA Delay Gel Man yang terdiri daripada herba dan tonik yang telah diujikaji, telah berjaya membuatkan air mani keluar dengan banyak dan serta berkualiti dari senjata anda. Ibarat kata seperti pancutan pada malam pertama bagi sang teruna.
-Menyegarkan kembali hubungan kelamin anda dengan pasangan anda. Jika sebelum ini, hubungan jimak anda hanyalah sekadar tunaikan hajat dan bukannya mencari kenikmatan, maka SAPURASA Delay Gel Man merupakan tonik ajaib untuk anda. Ibarat sang teruna, ia mampu membuatkan pasaangan anda merasai perubahan keperkasaan anda. Ubah suasana ranjang anda dengan suasana yang segar dan penuh nikmat selepas ini.
CARA GUNA
-Picit sedikit gel ke jari anda. (Sila guna dalam kuantiti yang sedikit dahulu)
-Sapu secara sekata dikepala zakar, takuk kepala zakar dan urat pari.
-Biarkan sejam sebelum bilas dengan air paip. Kemudian anda boleh bersama.
-Kesan gel akan lebih kuat sekiranya anda biarkannya lebih lama di zakar anda.
-Sebaiknya gunakan gel ini 2 jam sebelum bersama isteri.