Losyen Bro (Brutal Power 31)

Losyen Bro (Brutal Power 31)
Harga Asal: RM75
Harga Terkini: RM58
Whatsapps: 012-817-7317
Losyen Bro (Power 31 Brutal) dirumus khas menggunakan minyak kelapa dara bagi membantu melancarkan hubungan bersama isteri agar bertahan lebih lama.
KHASIAT LOSYEN BRO (POWER 31 BRUTAL)
-Menyegar dan menghangatkan zakar
-Membantu melancarkan hubungan bersama isteri agar bertahan lebih lama
-Membantu mengekalkan kelembapan kulit
KANDUNGAN LOSYEN BRO (POWER 31 BRUTAL)
Air: Air merupakan elemen yang penting untuk menyihatkan kulit. Air berperanan memelihara kelembapan, membantu mengurangkan jerawat, melambatkan proses penuaan, serta menyerikan kulit.
Ultrathix P100: Ultrathix P100 merupakan sejenis polimer yang membantu melembapkan kulit di samping membantu memperbaiki struktur kulit.
Minyak Kelapa Dara: Minyak kelapa dara merupakan minyak kelapa yang diproses tanpa melibatkan haba atau kimia untuk mengekalkan struktur asalnya. Ia rendah kalori dan bersifat antioksidan serta kaya dengan khasiat dari sumber vitamin A, C, dan E yang terbukti mempunyai khasiat untuk meningkatkan daya ketahanan tubuh, melindungi tubuh daripada radikal bebas, merawat sel kulit serta membasmi bakteria dan kuman. Minyak kelapa dara juga bertindak menghalus dan melembapkan kulit serta melindungi kulit daripada pancaran radiasi ultraungu yang akan merosakkan kulit.
Triethanolamine: Bahan ini adalah sejenis cecair sintetik yang sering digunakan sebagai bahan pengemulsi di dalam produk penjagaan diri untuk menggalakkan fungsi setiap bahan lain di dalam produk tersebut.
Lubrajel: Lubrajel merupakan sejenis cecair yang berperanan mengekalkan kelembapan kulit.
Mirasil CM5: Sebatian yang juga dipanggil Decamethylcyclopentasiloxane ini berupaya mengekalkan kelembapan kulit.
Germaben: Germanben merupakan cecair yang mengandungi sebatian propylene glycol, propylparaben, methylparaben dan diazolidinyl urea yang berupaya mencegah pembiakan kulat dan bakteria di dalam produk ini.
Mineral Oil: Turut dipanggil minyak putih, ia terhasil daripada proses penyulingan petroleum dan berperanan mengekalkan kelembapan kulit di samping mengurangkan garis-garis halus serta memulihkan luka pada kulit.